اعضای کودک و نوجوان مرکز چالوس 1 روز پنجشنبه 12 مرداد میلاد امام هشتم را جشن گرفتند .
در این مراسم باشکوه که با حضور 300 نفر از اعضای کودک و نوجوان به اتفاق والدین خود ،
شرکت کردند مسئولین شهری از نهادهای مختلف از جمله فرمانداری ،شهرداری ، سازمان تبلیغات
اسلامی ، نیروی انتظامی ،بهداشت، محیط زیست وشورای شهر کتابخانه عمومی.. حضور فعال و
چشم گیری داشتند.
مراسم با قرائت قرآن و سرود ملی مقدس کشورمان آغاز گشته و با مولودی خوانی ،دکلمه و
شعر هایی فاخر در وصف امام رئوف ادامه پیدا کرد .
دختران کودک مرکز، سرود کبوتر صحن رضا را اجرا کردند . لازم به ذکر است روز میلاد
امام هشتم روز محیط بان نام گذاری شده ؛ به همین علت نشان آهو به اعضای کودک
مرکز اهدا گشته و در راستای برنامه های مشترک با سازمان محیط زیست وکتابخانه عمومی ،
کیک تولد امام رضا تهیه شده وبین مدعوین پخش گردید.
لازم به ذکر است اختتامیه جشنواره نقاشی وکتابخوانی رضوی نیز در این روز برگزار شد و نفرات
برگزیده مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند. از نفرات منتخب جشنواره غذا نیز تقدیر شد و به این نفرات
هدایایی از طرف کتابخانه عمومی اهدا شد .



+ نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم مرداد ۱۳۹۶ساعت 11:4 توسط مرغک |
کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان چالوس...
ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان چالوس دنبال میکنید
برچسب: اختتامیه,جشنواره,شهرستانی,رضوی,تولد,امام, نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 2:16