
امروز 21 آذر ماه سال 1395xa0xa0 جلسه مدیران متوسطه اول با حضورxa0xa0جناب آقای باروجxa0xa0معاونxa0آموزش پرورش-جناب آقای صلاحی معاون آموزشی متوسطه اول-وجناب آقایxa0xa0شعبانیxa0 مسئول دایره امتحاناتxa0 در کانون پرورش فکریxa0 شماره 1 چالوس برگزار شد .xa0xa0xa0xa0این جلسه چند ماهxa0 یک بار در یک مدرسه در سطح شهرستان برگزار می شود . وxa0xa0از آنجایی که کانون با مدارس همسایه خود در تعاملxa0xa0 می باشدxa0 مدرسه راهنماییxa0xa0بنت الهدی به مدیریت خانم کاظمیxa0xa0 جلسه مدرسه خود را برای معرفی بهتر کانو...
ادامه مطلب
xa0 در راستای اجرای طرح تعامل کانون با مدارس شهرستان ویژه دوره ی اول متوسطهxa0xa0مربیان مرکز شماره 1 کانون چالوس به مدارس مرزن آباد دعوت شدند . این دعوت از سوی مدرسه متوسطه اول شهید آهنگری صورت گرفته و نشستیxa0xa0تخصصی نیز در آن مدرسه با حضور همکاران کانون خانم نوشیر – آقای متاجیxa0و معلمین و مدیر مدرسه انجام پذیرفت .xa0xa0پس از اتمام جلسه هم اندیشی نوبت به دیدار و حضور در کلاس ها رسید ،xa0xa0کلاسهایی که سرشار از نوجوانانی با نشاط و پر انرژی بود . آنچه که بیش از همه جلب توجه می کرد استقبال...
ادامه مطلب
xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0...
ادامه مطلب