در راستای اجرای طرح تعامل کانون با مدارس شهرستانویژه دوره ی اول متوسطه
مربیان مرکز شماره 1 کانون چالوس به مدارس مرزن آباد دعوت شدند .
این دعوت از سوی مدرسه متوسطه اول شهید آهنگری صورتگرفته و نشستی
تخصصی نیز در آن مدرسه با حضور همکاران کانون خانم نوشیر – آقای متاجی
و معلمین و مدیر مدرسه انجام پذیرفت .

پس از اتمام جلسه هم اندیشی نوبت به دیدار و حضوردر کلاس ها رسید ،
کلاسهایی که سرشار از نوجوانانی با نشاط و پر انرژی بود .
آنچه که بیش از همه جلب توجه می کرد استقبال کادرعلمی مدرسه و دانش آموزان
از تعامل و همکاری با کانون بوده است .

سارا نوشیر سر پرست مرکز چالوس در رابطه با این فعالیت گفت:معرفیفعالیت
های کانون و همچنین تبیین رسالت کانون و کانونی ها اصلی ترین هدف این اتفاق
فرهنگی بود .اتفاقی که در پی امضاء تفاهم نامه ما بین مرکز شماره 1 چالوس و
مدیران متوسطه اول وابتدایی مرزن آباد –دختر و پسر به وقوع خواهد پیوست.

وی افزود :امیدوارم طرح تخصصی ادبیات وهنر کانون برای متوسطه اول
با پیگیری همکاران فرهنگی بخشی از مواد تحصیلیدانش آموزان قرار گرفته
و هر روز بیش از پیش شاهد بروز خلاقیت و نشاط بین نوجوانان شهرستان باشیم.
نوشیر با اشاره به موفقیت آمیز بودن طرح تعامل بامدارس به دیگر دستاورد این
اتفاق فرهنگی که هم اندیشی و حضور در کلاس های مدرسه ابتدایی همافران بود
نیز اشاره کرد. وی ابراز خرسندی کرد که مدیران ومعلمین فهیم وفرهیخته ی
مرزن آبادی اعتقاد به حضور کانون و انجام فعالیت های کانونی در ساعت
درسی دارند و فعالیت های 40 گانه کانون را زمینه ساز رشد فرهنگی و فکری
دانش آموزان می دانند

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان چالوس...
ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان چالوس دنبال میکنید
برچسب: هم اندیشی مدیران,هم اندیشی مدیران مدارس,کلوپ هم اندیشی مدیران, نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: يکشنبه 28 آذر 1395 ساعت: 10:36